TOP

L'EVOLUCIÓ DEL BLOG

En aquest article, ja que és el penúltim, podreu observar la meva evolució dels dies treballats al blog.
Aquesta gràfica l'hem obtingut gràcies a diverses notes que hem anat posant al llarg d'acabar els articles perque nosaltres tenim com una taula anomenada RÚBRICA que ens l'ha passat el nostre professor i la anem omplint progressivament. Allí ens hi diu cada cosa que hem de fer per tal d'obtenir la màxima nota i finalment la puntuem.

Sense marxar del tema com podeu observar l'imatge d'abaix, la gràfica, al  primer mes no vaig fer gaira cosa pero va arrivar un dia que em vaig plantejar fer alguna cosa i amb més o menys unes dos semanes vaig arrivar a un quatre. Per desgràcia hi va haver uns dies que estava malalt i no vaig poder fer res però quan ja em vaig trobar una mica millor vaig fer un últim esforç fins a acabar la feina.
Aquest blog encara que m'haguès costat una mica ( hi ha moltes hores implicades) m'ha agradat fer-lo per tal d'expressar la meva afició a molta gent.

Aquí teniu la imatge de la gràfica:


0 comentarios:

Publicar un comentario

Datos personales