TOP

El meu PODCAST


Aquest article tracta una mica sobre el meu podcast relacionat amb la meva gran passió. El video també està penjat al YOUTUBE ja que no el puc pujar directament al blog, i llavors he agafet el codi HTML i l'he copiat aquí.
L'he fet amb el programa de l'ordinador anomenat WINDOWS MOVIE MAKER. És un programa per crear videos de la manera més senzilla. Nomès cal que agafis el nombre d'imatges i les arroseguis fins al programa. Jo he posat imatges que vaig fer quan vaig anar a fer una gran tarda de pesca com peixos arfificials, vinils, cañes, carrets, mosques i ninfes.... entres d'altres.
Jo us animo a que feu sortides amb els amics, amb familiars, companys d'escola a fer una sortida a anar a pescar ja sigui al mar, al riu, o en un pantà perquè us aseguro que us ho passareu molt bé i més si treieu alguna peça.
I espero que us agradi molt aquest video:

2 comentarios:

  1. Bon treball! M'agrade molt el video que has fet!

  2. Bon video! Sta mol ben fet.

Publicar un comentario

Datos personales