TOP

I perquè la pesca?

Una bona part de la gent del món té una afició i en aquest cas és la pesca. Jo em vaig aficionar quan tan sols tenia uns 10 anys. El meu tiet era pescador i sempre em deia que si volia anar amb ell a pescar, i sempre l'acompanyava perquè estava molt a gust i disfrutava molt i més quan treia alguna peça.
Just quan ja vaig fer els 11, ell mateix em va regalar una caña que era per anar a la trucha. Ara mateix ja no vaig a pescar amb ell perquè ara està ocupat amb la feina, però igualment vaig amb els meus amics. Tornant una altra vegada al tema de la pesca, per mi és una de les millors aficions i que reuneix un gran nombre de persones.
És una afició què mai s'acava perquè hi ha moltes modalitats i llocs per anar a pescar com per exemple anar al mar, en un riu, en un pantà... i sobretot una gran varietat d'artcicles.
Jo normalment vaig a pantans a pescar una espècie en concret de peix, anomenat BLACK BASS, o tambè de vegades vaig a la platja a la pesca de la dorada.


0 comentarios:

Publicar un comentario

Datos personales